FAQ2024-03-19T11:14:59+00:00
Hvorfor skal jeg have målere sat op?2023-12-12T12:12:57+00:00

Målerne i dit hjem er afgørende for forbrugsregnskabet. Målerne sender forbrugsmålinger flere gange i timen for at sikre, at forbruget bliver præcist og fair fordelt. Derudover, tages der i varmeregnskabet højde for udsatte placeringer med øget varmespild, f.eks. hvis du bor øverst eller over en port. Du kan læse mere om nogle af målertyperne her:

Guide: Ventilationsalarm og indeklima

Guide: Radiatormålere og enheder

Hvordan registrerer jeg en flytning?2023-12-05T11:57:25+00:00

Du kan indberette en flytning direkte på vores administratorportal. Du kan finde en guide til hvordan det gøres her.

Hvis du har synkronisering sat op med et administrationssystem, skal du indberette flytningen dér, hvorefter flytningen automatisk vil fremgå i Wise Homes’ system.

Hvordan inviterer jeg beboerne til at følge deres forbrug?2023-12-05T11:56:53+00:00

På beboerportalen kan beboere følge deres forbrug. Du kan finde en guide til hvordan du invitere beboerne her. Bemærk, at du først har mulighed for at invitere beboerne på indflytningsdagen.

Hvordan indberetter jeg udgifter?2024-03-19T11:04:07+00:00

Indberetning af udgifter sker på Wise Home platformen. Du kan følge denne guide, for at sikre korrekt indberetning: Indberet udgifter

Hvis du har synkronisering sat op med et administrationssystem, skal du indberette udgifterne dér, hvorefter de automatisk overføres til Wise Homes’ system.

Hvordan indberetter jeg aconto betalinger?2023-12-05T11:56:29+00:00

Indberetning af aconto betalinger sker på Wise Home platformen. Du kan følge denne guide, for at sikre korrekt indberetning: Indberet aconto

Hvis du har synkronisering sat op med et administrationssystem, vil acontobetalinger automatisk bliver overført til Wise Homes’ system.

Hvad er Wise Homes’ privatlivspolitik?2023-12-12T12:14:07+00:00

Sikkerhed står centralt i Wise Home så vi tager beskyttelse af dine data alvorligt. Læs vores privatlivspolitik her.

Forbrugsregnskab: Hvorfor skal jeg betale mere/mindre?2023-12-12T12:10:20+00:00

Wise Home står alene for at fordele udgiften fra forsyningsselskabet præcist og retfærdigt – vi har derfor ingen indflydelse på det beløb, du er blevet opkrævet. Læs mere her for at få et indblik i hvilke årsager der kan være. Hvis der er yderligere spørgsmål, bedes du kontakte din administrator eller udlejer.

Go to Top