Hvis du har spørgsmålet, har vi svaret.

Wise Home står alene for, at fordele udgiften fra forsyningsselskabet præcist og retfærdigt – vi har derfor ingen indflydelse på det beløb, du er blevet opkrævet. Ligeledes tjener vi ikke noget på, at fordele udgiften til dig som beboer.

Når du får din forbrugsafregning, kan der opstå spørgsmål og tvivl. Vi arbejder løbende på at udgive artikler om emnet. De nedenstående for både aktuelle og kommende artikler:

Udgivne artikler:

Kommende artikler:

  • FAQ om forbrugsafregning
  • Forstå din forbrugsopgørelse

Har du spørgsmål til de målere og det udstyr, vi har monteret i dit hjem? eller har du spørgsmål til montage besøget?

Kommende artikler:

  • FAQ om målere & montage
  • Hvordan foregår et montage besøg?
  • Hvad måler de målere, der sidder i mit hjem?

Er du i tvivl om, hvordan det hele fungerer? Tvivl ej, vi har samlet en række generelle artikler:

Aktuelle artikler:

Kommende artikler:

  • Hvordan får jeg digital adgang til mine målinger?
  • Jeg vil gerne indrapporterer en fejl eller give feedback