Indberet udgifter

1. Find “Admin login” på www.wisehome.dk

2. Login med dine oplysninger

3. Find “ejendomme” øverst på siden

4. Vælg “udgifter” på regnskabet

5. Indtast oplysningerne fra forsyningsselskabet som anvist i tabellen, og gem ved at trykke “opret”.
 Det er kun de forbrugstyper du samarbejder med Wise Home om, som fremgår i dit system.

6. Oplysningerne er nu registreret på lejemålet, og fremgår på oversigten.

8. Indberet øvrige udgifter. Øvrige udgifter kan f.eks. være snerydning, rengøring af fællesarealer eller energimærkning.

9. Har du registeret udgifterne sidste år? Se boksen hvor du kan kopiere fra i sidste år, og ret evt. beløbet til.

10. Er din “øvrige udgifter” udgiftstype ikke på listen? Vælg “Administration” og uddyb udgiften med en beskrivende titel.

11. Vil du have et referencenummer på din faktura, eller angive en besked til beboerne? Vælg “Indtast beskeder”

12. Angiv dit reference nummer eller din besked, og tryk “gem”.

13. Afslutningsvist har har du to muligheder.

1) Er du ikke færdig? Klik på “Gem kladde” og vend tilbage til arbejdet når du har de sidste oplysninger.
2) Er du færdig med at indberette både aconto og udgifter? Når du klikker “Gem og lås indberetning” låser du regnskabet. Herefter overtager vi regnskabet, og du kan derfor ikke længere redigere det.

Hvad nu?

Hvis du er færdig og har låst regnskabet, vender vi tilbage når regnskabet er klar.
Hvis du endnu ikke har indberettet aconto, kan du finde vores guide her:

Guide til at indberette aconto