Indberet aconto
1. Find “admin login” på www.wisehome.dk
2. Login med dine oplysninger
3. Find “regnskaber” øverst på siden
4. Vælg “Aconto” på regnskabet
5. Indtast total aconto beløbet for forbrugstypen i lejemålet. Det er vigtigt at du indtaster det samlede beløb for perioden, i stedet for individuelle betalinger. Klik “opret” for at gemme beløbet.
6. Aconto betalingen er nu registreret på lejemålet, og fremgår på oversigten. Ved fejl kan beløbet blot slettes (papirkurv), og oprettes på ny.
7. Nederst på aconto siden finder du en opsummering af dine indberetninger. Her kan du dobbelt-tjekke om tallene stemmer overens, før du fortsætter.
Du har nu to muligheder.
1) Er du ikke færdig? Klik på “Gem kladde” og vend tilbage til arbejdet når du har de sidste oplysninger.
2) Er du færdig og har tjekket at alting stemmer? Klik på “Indtast udgifter, for at gemme og fortsætte til udgifter.
Hvad nu?
For at afslutte og låse et regnskab, skal du have indberettet både aconto og udgifter. Udgifterne får du først efter skæring. Hvis du har udgifterne, og vil fortsætte med at indberette udgifterne, kan du følge vores guide: