Brænder du for at arbejde med onboarding og kundetilfredshed?

Vil du være med til at sikre en god onboarding proces for vores kunder? Vi leder efter en administrativ dygtig, struktureret og servicemindet Onboarding koordinator, som vil være med til at sikre, at vores kunder får den bedste start med vores softwareløsning.

Om Wise Home

Wise Home er et IT-scale up med 28 ansatte og store vækstambitioner. Vi er stiftet i 2016 og er på en mission om at gøre udlejningsejendomme mere intelligente gennem brug af data. Målere og sensorer installeres i ejendommen og kommunikerer trådløst med vores softwareplatform, hvorved vi leverer en fleksibel og fremtidssikret IoT infrastruktur til vores kunders ejendomme. Vores software giver udlejere mulighed for at lave fuldautomatiske fordelingsregnskaber og optimere driften og indeklimaet i ejendommen.

Dine arbejdsopgaver:

  • Håndtering af administrative opgaver når en ny ejendom skal opstartes og gøres klar til levering af regnskaber
  • Sikre at al relevant information og data bliver indsamlet og tastet korrekt i vores system
  • Oprettelse af kunder og ejendomme i vores software-systemer
  • Planlægning af montage med kunden, interne- og eksterne montører samt underleverandører
  • Varsling af beboere og koordinering med administratorer og ejere
  • Generel kommunikation og opfølgning med kunden
  • Støtte kunden igennem hele onboarding processen

Vi forventer, at du:

  • Er struktureret og har afprøvet dine færdigheder indenfor administration, planlægning og kundekontakt
  • Sætter kunden i centrum og brænder for kundetilfredshed
  • Har flair for arbejdet med tekniske produkter og software
  • Er god til at kommunikere på skrift og tale
  • Er proaktiv og bevarer overblikket
  • Kan se dig selv som en del af en organisation i vækst og forandring

Vi tilbyder:

  • Et alsidigt job i en innovativ IT-virksomhed
  • Et afslappet arbejdsmiljø
  • Et entusiastisk team fuld af gode idéer, humor og en fornuftig tilgang til at udvikle værdifulde produkter

Løn- og ansættelsesvilkår:

Stillingen er 37 timer om ugen og er et vikariat indtil marts 2025 med mulighed for forlængelse. Den rette kandidat tilbydes en lønpakke i henhold til stillingens indhold og ansvar. Du får stillet arbejdscomputer samt telefon til rådighed. Vi arbejder fælles fra kontoret flere dage om ugen og tilbyder derudover fleksibel arbejdstid og -sted.

Kontoret:

Wise Home har base i Ry nær Aarhus med gode togforbindelser.

Tiltrædelse:

Hurtigst muligt. Vi holder løbende samtaler og stopper rekrutteringen når den rette kandidat er fundet.

Kontakt:

Hvis du har spørgsmål til stillingen, skal du være velkommen til at kontakte COO Anne Busch på mail anne@wisehome.dk

Ansøgning:

Hvis du har lyst til at blive vores nye kollega, skal du sende ansøgning og CV til anne@wisehome.dk