Service- og supporttekniker

Vil du tage ansvaret i den nye rolle for service og support i Wise Home, så kunder og kolleger får løst store og små tekniske udfordringer præcist og effektivt?

Kan du se dig selv som den løsningsorienterede kontaktperson, der tager godt imod tekniske henvendelser på telefon og e-mail, og støtter kollegerne i dagligdagen? Har du samtidig lyst til at kombinere kontorarbejdet med montageopgaver hos kunderne? Så er Wise Home måske noget for dig.

Om os

Wise Home A/S leverer serviceydelser til ejere og administratorer af udlejningsejendomme samt bolig-, ejer- og andelsforeninger — bl.a. forbrugsmåling og forbrugsregnskaber. Vi har hovedkontoret i Ry nær Aarhus. Vores målere er elektroniske og aflæsningerne indsamles via trådløs dataopsamling i ejendommene og overføres digitalt til Wise Home.

Vi er i vækst og bygger derfor videre på vores Service & Support-funktion, som tager sig af henvendelser fra alle, der bruger vores løsning. Især tekniske spørgsmål og kvalificering af projekter og opgaver fra Salg, Onboarding og Service. Nogle spørgsmål er enkle og kan hurtigt løses, mens andre er væsentlig mere komplekse, hvor svar og løsninger skal findes i samarbejde med kolleger.

Dine arbejdsopgaver:

  • Montage af fordelingsmålere i udlejnings- og erhvervslejemål
  • Serviceopgaver
  • Teknisk gennemgang i forbindelse med udarbejdelse af salgstilbud
  • Intern teknisk support
  • Telefonisk support til eksterne montører i forbindelse med montage
  • Montagekontrol med henblik på klargøring til fordelingsregnskab

Vi forventer, at du:

  • er udadvendt og trives med at finde løsninger til kunder og kolleger
  • kan trives i en hverdag med mange aktiviteter og prioriteringer
  • har teknisk viden om målere, installationer, netværk og gerne dataopsamling
  • er dygtig til at planlægge og koordinere din tid og samarbejdet med kolleger
  • er omhyggelig i dit arbejde og trives i at arbejde med systemer og processer

Det vil være en fordel, hvis du har en teknisk eller håndværksmæssig baggrund som f.eks. maskinmester, VVS-montør eller tilsvarende.

Vi tilbyder:

  • Alsidigt og afvekslende job i en vækstorienteret tech-virksomhed. Din uge vil bestå af service og support opgaver på kontoret samt montageopgaver hos kunderne.
  • En nøglerolle blandt kollegaer i Onboarding, Service & Support-teamet.
  • Deltagelse i den fortsatte udvikling af teamet samt processerne omkring kundeservice og support.

Er du interesseret i at høre mere om jobbet, så ring til Anne Madsen på mobil 44 11 27 47 eller send din ansøgning til alma@wisehome.dk. Vi glæder os til at få din ansøgning.